flyktbeteendet och reptilhjärnan som slår på

det här trycket över bröstet och den här känslan av att inte kunna andas. att vakna upp med hjärtklappning och en misstanke om att någon satt sig över ens kropp utan intention att flytta på sig. att andas fort, fort och inte veta var man ska göra av sig själv - flyktbeteendet och reptilhjärnan som slår på och vill söka skydd men det är ju så svårt eftersom det här är mitt hem. det är här jag ska vara trygg och här jag ska finna ro. istället söker jag mig bort och ut, till skogen helst och ensamheten eller kanske smärtan i ett löppass. för allt är bättre än den här trängande känslan av otillräcklighet, paniken och ångesten. jag är PANK. jag har utgifter jag inte kan betala. jag har inget jobb för jag har ingen färdig utbildning. jag är en jävla nolla som dessutom är ett svin. man kan inte vara sämre. 

men nu är jag här igen. 

i det miserabla självhatet. det är ju bara jag själv som kan ändra på det här jävla tillståndet när ska jag fatta förstså. när ska det hända något amanda för fan jag UNDRAR. annars kan du lika gärna försvinna!!!! 



hjfskdjflkskvlkaönkldnfbklv FAN (där ja..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0