tänk om jag hade vetat detta för ett år sedan

vill posta tremiljoner bilder i rad på den finaste pojken (för mannen får man inte säga). är så glad just nu!!!! älskar att jag jobbar på gamestop. alltså det är ju rena drömmen, tänk om jag hade vetat det för ett år sedan. & tänk om jag hade vetat när jag blev foul att jag skulle dejta p nu. om vi hade vetat det när vi träffades första gången som foul och läx, eller den gången när vi blev flickvän och pojkvän (jag kille - han tjej). på slasken var det tror jag. det är så knäppt att tänka och så himla kul och lite läskigt. vad livet bara kan vända. huvudpersonsrollen intas på ett sätt som jag inte trodde var möjligt. 
 
alltså _lyckan_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0