närhet, ömhet, fritid

han kollade mig djupt i ögonen och sa att han var så kär i mig att jag inte ens anade hur mycket det var, vi var småfulla och fnittriga och hånglade minst fem gånger på vägen hem.
 
det är bara så fint. vi håller handen och passar på att pussas så fort hundarna stannar och nosar på någonting. ligger två gånger på raken för vi kan inte hålla oss och kan inte låta bli att ta på varandra hela tiden, vill vara så nära det går så mycket som möjligt. ingen tid får gå till spillo - varje sekund är viktig för snart är vi kanske ifrån varandra och då vill man inte ha slösat med tiden man fick. fantiserar om stora hus och flera hundar och skogspromenader i norra sverige. lär känna varandra bättre och bättre och blir mer och mer trygga tillsammans. 
 
 
pierre jag är så kär i dig så du anar inte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0