det finns alltid nåt att klaga på

hej bloggen. gillar dig mer än min ordinarie. även om jag själv just nu är enda läsaren och den enda som får ut något av dig. 


imorse vaknade jag hos världens bästa. sover lite sådär halvbra när jag sover där och ändå är det helt fantastiskt att vakna upp bredvid en så fin människa. tråkigt bara att vi alltid ska upp tidigt eller på annat sätt alltid måste slita oss från varandra. verkligheten knackar på och det är alltid alldeles för tidigt, hur mycket vi än försökt ta vara på tiden.
 
känner mig dock jobbig påträngande och jag vet inte pga att jag alltid sover där. nu bor ju jag i linghem så det är lite bökigt men ändå, jag äter mat där och går säkert hans sambos på nerverna. känner mig liksom jobbig och ivägen vilket är.. jobbigt (3x bonus på det ordet). är typ rädd att gå dit (även om ingen har sagt nåt eller beter sig som att jag är irriterande) eftersom jag inte vill störa någon. hade varit fint att få bjuda tillbaka ibland och också att få vakna i sin egen säng ibland och vara oensam. 

men det finns alltid nåt att klaga på. stay positive!!!!!!! puss och hejdårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0