jag hade gett upp tanken på kärlek

jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär igen. alltså aldrig. & jag hade totalt glömt att jag känt det förr (men nu när det tittar fram igen känner jag igen det, typ "vare så här det var? jo men det vare ju") jag hade gett upp tanken på kärlek och så fort jag såg en bild på förälskade par fick jag på ärligt typ panik eller blev irriterad. tyckte att kärlek var hittepå och att bilderna var töntiga och på trams för "sådär känns det inte, de bara gör sig till på samma sätt som de sett att man ska göra på film". men nu är det liksom helt förändrat, som att jag själv lärt mig vad kärlek är på något konstigt sätt. självklart har jag varit kär innan men det är länge sedan det kändes såhär, så länge att kroppen glömt bort hur och vad det är som är så fint med att vara kär i någon. nu tittar jag på bilder och blir alldeles glad i kroppen, tänker att sådär vill jag också pussas NU, jag vill också vara med honom NU, och åh vad fint de har det <3. 


dvs såna här bilder. förut tänkte jag: fyfan vilket trams. nu tänker jag: åååååh *pirrimagen* så jäkla söta, vill träffa p på en gång och vara nära <3

mvh nykära tönten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0