youth is wasted on the young.

Ont i magen, dåligt humör, känsla av att inte räcka till. Inte vara tillräcklig. Varför duger jag inte? Varför kan ingen bara ta mig som jag är? Jag letar väl på fel ställen. Det är svårt: man vill liksom pussla in sig. Passa in och duga. Men inte där, det går inte. Det skulle aldrig gå, men hjärnan och hjärtat och kroppen i övrigt vill liksom inte inse det. Inte ta till sig informationen fullt ut av någon himla anledning. Förnuftet stretar emot (eller förnuft vafan. det är inte förnuftigt någonstans, det är självkänslan, och rädslan för det svarta som stretar emot, vem försöker jag lura?) och ingenting blir rätt. JAG VILL OCKSÅ DUGA. 






fan. 





youth is wasted on the young.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0