jag hoppas att jag i framtiden kommer kunna skratta åt det här

har så ont i magen. mår så konstigt. nickar instämmande till töntiga uttryck och klichéer på nätet men får frossa på blotta tanken att verkställa dem. skulle jag? 

funderar på framtiden och vill kräkas. funderar på vad jag vill göra och får ont i huvudet. det ända jag kan komma på är hur jag vill se ut. och det verkar vara en omöjlighet. och vad tusan är det här med att helt plötsligt fokusera på det? hörrni psykologer, hjälp mig. misstänker att jag kanske inte vill vara fet, ful och olycklig på samma gång. två åt gången räcker. fet och ful, visst. men alla 3. jag vill bort från det. knäppt att jag tycker att "fet" och "ful" någonstans känns lättare att sudda ut än "olycklig". jag hoppas att jag i framtiden kommer kunna skratta åt det här. just nu mår jag så himla himla dåligt. 

AJ och USCH och MÖRKER och FY fan. nu har jag med fan i nästan varje inlägg förresten. känns som en bra och mogen trent. inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0